- Reserveringen kunnen worden gemaakt via het platform, per e-mail of telefonisch bij de operator. Als antwoord stuurt de operator een bevestigingsmail. Alleen boekingen die schriftelijk (e-mail) zijn bevestigd, worden in aanmerking genomen.
- De reservering is pas geldig na ontvangst van het totale bedrag dat voor de nacht(en) is vastgesteld, ten minste 2 dagen voor de nacht(en).
- Als gevolg van het bovenstaande wordt de reservering als definitief beschouwd na ontvangst van de e-mails met betalings- en reserveringsbevestiging, uitgegeven door de exploitant. In het geval van een reservering via bankoverschrijving valideert alleen de ontvangst van een geldig betalingsbewijs of de ontvangst van het volledige bedrag van de reservering op de bankrekening de boeking. In de tussentijd zullen de gereserveerde datum(s) nog steeds beschikbaar zijn op de verschillende platformen.
- Een eventueel verschuldigd saldo wordt bij het uitchecken contant afgeschreven of betaald (saldo + extra's)
- In geval van annulering is restitutie uitgesloten.
Geen enkele reden voor annulering is geldig tenzij schriftelijk geautoriseerd door de exploitant.
- De wijziging van de reservering voor een latere datum is als volgt georganiseerd:
o De aanvraag wordt ten minste 30 dagen voor de oorspronkelijke boekingsdatum gedaan: de wijziging is kosteloos;
o De aanvraag wordt gedaan tussen de29e en15e dag voor de oorspronkelijke boekingsdatum: de wijziging is mogelijk tegen betaling van een forfaitair bedrag van € 100, contant te betalen;
o De aanvraag wordt minder dan 15 kalenderdagen voor de oorspronkelijke boekingsdatum gedaan: de wijziging is niet meer mogelijk. De eerste boeking is niet-restitueerbaar.
Afhankelijk van de beschikbaarheid en de prijzen van de dag, kan het extra bedrag van deze wijziging in rekening worden gebracht bij de klant.